15 Temmuz 2009 Çarşamba

Recep Bülbülses


Beta video kasetler zamanında tanımıştım muhteremi. 1980'li yıllarda arabesk moda haline gelmiş ve Müslüm Gürses, Orhan Gencebay, Ferdi Tayfur, İbrahim Tatlıses ve Küçük Emrah dönemin starlarıydı. Recep Bülbülses'i Küçük Emrah'ın bir filminde görmüş ve kim bu demiştim. Abim sayesinde kendisinin Yeşilçam'ın vazgeçilmezlerinden olduğunu öğrenmiştim. Sesi biraz terbiye edilse gayet başarılı olacak bir isimdir bana göre. Geçenlerde bir tv programında yine döktürüyor ve Levent Oran denilen tuhaf insanın söylemlerine müthiş cevaplar veriyordu. Sni seviyorum Recep Bülbülses sen çok yaşa. Recep İbibik adlı çok başarılı bir filmi olduğunu belitmeden geçemeyeceğim:)

2 yorum:

  1. Bana da sempatik gelen birisi.filmlerini pek hatırlamam ama bayağa filmi varmış ancak bu zat şu an sefalet içinde yaşıyor.mesut engin ve türk sinemasına emek vermiş birçok kişi gibi.ben bunu galalarda görüyordum tabi galanın yapılacağı salonda değil dışarıda oradan çıkan ünlülere kendisine yardım etmeleri ve sahneye çıkarmaları için yalvarırken ve sesinin güzelliğini kanıtlamak için şarkı söylerken.sesi hakkaten bayağa güzel ama galalardan çıkan herkes kurtulmak için nasıl kaçacağını bilmiyordu aslında birisi albüm yapsa piyasadaki birçok kişiden daha iyi sesi var.o programı ben de izledim abi.bir zamanlar kadın dövmenin önemini anlatarak ün yapan levent oran denilen garip insanı benimde boğasım geldi ama sanki birazda reklam kokuyordu önceden ayarlanmış gibi de geldi bana.

    YanıtlaSil
  2. Recep Bülbülsesi Bende Bir Kaç Türk Filminde Görmüştüm Şimdi Sineme Dünyası İçin Fefasız Diyorlar Ben Buna Katılmıyorum Bu Figüranlar Yada Başrol Oyuncuları Zamanında Verdikleri Emeğin Karşılığını Aldımı Aldı Şuraya Varmak İstiyorum Günümüzden Örnek Vererek Sen 20 Yılını Yada Bilmem Kaç Yılını Sinemaya Verdin Paranı Aldın İnsanlar Bir Merhaba Demek İçin Peşinde Koşarken Sokakta Tanımıcaksın Suratını Cevireceksin Bugüne Kadar Kazanmış Olduğun Parayı Gazinolara Tatil Köylerine Viskilere Şampanyalara Kumarlara Yada Uyuşturucuya Vereceksin İnsanlık Adına Hiçbirşey Yapmıcaksın Bir Sokak Çocuğu Para İsteyince Hızla Cipinle Kaçacaksın Bir Süre Sonra Servetini Tüketeceksin Muhtaç Kalacaksın Ondan Sonra Çıkıp Sinema Dünyası Sanat Dünyası Çok Vefasız Devlet Bana Yardım Etsin Diyeceksin Yok Yavv Sen Kazandığın Paraları Harcarken Cipine Sokak Çocuklarına Para Vermemek İçin Kaçarken Vefalıydı Türk Sineması Şimdimi Vefasız Oldu? Bülbülsesde Boşuna Yakınmasın Emek Verdiyse Karşılığını Almıştır Savaş Ay'ın A Takımı Programıyla Tanınıp Meşhur Olan Levent Orana Gelince Aslında Hiç Gelmiyelim Çünkü Levent Oran Vakası O Dönemdeki Özel Kanalların Reyting Savaşı Adına Kurguladıkları Senaryoların Arasına Sıkışmış Basit Bir Piyondan Öte Birşey Değildi Bu Şahısda Kullanıldığını Anladı Fakat Biraz Geç Oldu En Son Bildiğim Kadarıyla Ayağından Vurulduydu.

    YanıtlaSil