21 Haziran 2010 Pazartesi

Dilber Ay


Sinemamızın unutulmaz isimlerinden. Bir zamanların erotik filmler furyasının belki de en gözde ismi. Dilber Ay ile tanışmam ergenlik dönemlerime denk gelmişti. Video kaset dönemlerininde erotik filmlerimiz sıklıkla yer almıştı. Zamanın Topkapı çarşısından Dilber Ay'ın 2,3 filmini bulmuş ve filmleri izledikten sonra filmlerinden değil kendisinden etkilenmiştim. Muhteşem bir yüz güzelliğinin yanısıra harika bir vücuda sahiptir. Dilber Ay'ın daha sonra vcd formatında başka filmlerini buldum fakat erotik filmler harici seks filmleri de  çevirdiğini gördüm. Yıllar sonra keşke Dilber Ay bu tarz filmlerde oynamasaydı da eli yüzü düzgün filmlerde yer alsaydı ve kendisini her zaman görme şansımız olsaydı dedim. Maalesef ama maalesef bu olmadı. Kendisini saygıyla anıyorum. Buradan Tüm filmlerini görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder