9 Ekim 2012 Salı

Ayşecik Yavrum-Karataşlı Emine-1970

Filmi dün geç saatlerde izleme şansı yakaladım. Zeynep Değirmencioğlu çok sevdiğim hem oyun gücü hem de bir  karşı cins olarak çok hoşuma giden bir insan. Ayşecik serilerini çok seviyorum ve her izleyişim de hem gülüyor hem duygulanıyorum. Bu filmden haberdardım fakat bir türlü bulamamıştım. En sonunda filmi bulabildim. Semra Sar köylü bir kadındır. Yanında bulunan paragöz ve kötü niyetli bir kadın Suzan Avcı ve kocası Önder Somer'in aynı zaman da pis bir işini yürütmektedir. Suzan Avcı babası Münir Özkul ile küstürler çünkü baba Münir Özkul damadı Önder Somer'in pis işlerini ve kumar sevdasını bilmektedir bu yüzden kızını ret etmiştir. Suzan Avcı bu duruma bir çare aramaktadır ve en sonunda pis işlerini yürüten köylü kadının bir tanıdığı olan ve aynı zamanda hamile olan Semra Sar'ı evine çalışması için  kabul eder. Suzan Avcı ve Önder Somer'in esas amaçları Semra Sar'ın doğacak çocuğuna el koyup sanki kendi çocukları gibi gösterip baba Münir Özkul ile barışıp servetinden faydalanmaktır. Filmin buraya kadar olan konu ve anlatımlarından sonra Semra Sar'ın kızını öldü sanması ( cehalet ) ve bağrına bildiğimiz bebek şeklinde bir taş basması ve yaşadığı ızdırap dolu günleri inanılmaz bir güzellikte bizlere aktarması insanın gözlerinden damlalar düşürtecek cinsten. Semra Sar'ı ve hayat verdiği karakteri öyle çok beğendim ki gözlerim dolu dolu oldu. Metin Serezli ise askerlik görevini yapan bir karakter rolünde ve filmde Semra Sar'ın kocası olarak karşımıza çıkıyor. Metin Serezli'de sanırım hayatının rolünü oynamış keza özellikle üstteki video da sizler için kesip yüklediğim bölümde göreceğiniz gibi o hissiyatlı sahneyi sanki adeta yaşamış gibiydi. Bu filmi bulun izleyin ve ana ve baba nasıl acı çekermiş bir kez de beyaz perde de görün derim.

2 yorum:

  1. Üstteki videoda saz giriyo orta kısımda, acaba hangi türkü o

    YanıtlaSil
  2. İnanın bilmiyorum. Fakat müsait olunca bakarım buradan bilgilendiririm.

    YanıtlaSil