27 Ağustos 2010 Cuma

Sizleri Unutmadık

Her canlı ölümü tadacaktır denir ve bu söz mezartaşlarına işlendiği gibi ünlüler veya zenginler mezarlığı olarak kabul edilen Zincirlikuyu mezarlığının girişindede koca harflerle kendini okutturur. Bugün çok sevdiğim bir abimle beraber efsane sinema sanatçımız Orhan Günşıray'ın ölüm yıldönümü münasebetiyle Zincirlikuyuya gittim. İlk amacım 27 ağustos'ta vefat eden Orhan Günşıray'ı görmek ve dua okumaktı. Bu amacıma maalesef ama maalesef ulaşamadım. Orhan Günşıray'ın mezarını bulamadım ve adeta kahroldum. Günşıray'ın kabrini ararken birçok ünlü sanatçımızın mezarlarını gördüm. Kemal Sunal'ın film şeridi gibi olan kabri, Yıldırım Gürses'in Gençliğe Veda'sının yazılı olduğu kabri, Sadri Alışık'ın meşhur Turist Ömer şapkalı kabri, Ayhan Işık'ın kral tacı bulunan kabri ilk gördüğüm ve fotoğraflarını çektiğim yerler oldu. Duygulandım, tarif edilmesi zor anlar yaşadım.

Mezarlığı en az 1,5 saat dolaştık ve inanılmaz farklı ve değişik yapıdaki mezarlıkları gördük. Demek zengin ve ünlü isimler bu yerlerde bile farklılar. fazla vaktimizin olmamasından dolayı ölüm yıldönümü olan Orhan Günşıray'ın mezarını görememenin üzüntüsüyle içimde eksik birşeyler kalarak oradan ayrıldık. En kısa sürede tekrar gidip bu sefer saatlerde kalıcam ve Orhan Günşıray'ın mezarını bulacağım gibi baştan aşağı gezerek tüm tanınmış isimlerin kabirleri başında uzun uzun kalıcam.

Orhan Günşıray Mekanın Cennet Olsun:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder