20 Haziran 2010 Pazar

Alain Delon

Dünya sinema tarihinin bana göre gelmiş geçmiş en yakışıklı aktörü. Çocukluğumdan itibaren adını çok sık duyuyordum. Cüneyt Arkın'ın Alain Delon'dan ilham aldığını ve birçok filminde ona benzemeye çalıştığını rahatlıkla görüyorum. Sicilyalılar Çetesi filmini izledikten sonra bir kez daha anladım ki Alain Delon'un üstüne bir adam daha gelmeyecek. Alain Delon hem kendisi hemde filmleriyle gerçekten ulaşılması zor bir adam. Özellikle mafya ve polis rollerindeki filmleri benim vazgeçilmezlerim arasında. Daha sonra Cüneyt Arkın'da ne hikmetse aynı rollere bürünmüştür. Filmlerini toplamaya çalıştığım Alain Delon'u sevmemek mümkün değil. Hiç filmlerini izlememiş olanlara kendisinin mafya ve polis rollerinde olduğu filmleri tavsiye ediyorum. Hırsız rolünde oynadığı Sicilyalılar Çetesi ise gerçek bir başyapıt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder