7 Ekim 2012 Pazar

Bazı Arkadaşlar Asla Unutulmaz

Bu yazıya 7 ekim 2012 saat 05.58'de başladım. İçimden arkadaşlarım hakkında bir şeyler yazmak geldi. Küçük yaşlarımdan itibaren birçok arkadaşım oldu. Oyunlar oynadığım, denize gittiğim, spora gittiğim ve bunun gibi birçok aktivitede beraber olduğum arkadaşlarım oldu. Askerlik dönemi geldi çattı ve askerlik arkadaşları asla unutulmaz dediler fakat askerlik arkadaşlarımın da hiçbiri aklımda değil. Benim hayatım da asla çıkaramayacağım arkadaşlarım genelde son yıllarda hayatıma girmiştir. Herkesle arkadaşlık yapabilecek daha doğrusu samimi olabilecek bir yapım olmadı hiç. Tanıştığım muhabbet ettiğim insanların hepsi beni çok sevdiklerini söylemelerine rağmen nedense ben birçoğu hakkında bir şeyler hissedemiyorum. İşte bu arkadaşların arasında bazı isimler var ki bir şekilde hayatıma girdiler ve istesem de asla unutamayacağım bir şekilde jiletle kazınmış gibi oldular.

Ben esasen onlara arkadaş yerine dost kelimesini kullanmak isterim. Dost çok yakın çok sıcak bir kelimedir. Unutulmaz arkadaşlarımdan bahsederken çok ama çok ilginç bir durum ise bu çok sevdiğim arkadaşlarımın tamamı ile görüşmüyorum. Ne tuhaf değil mi? Aslında çok istesem de beni engelleyen bir şeyler oluyor nedenini bilemediğim. Belki de biliyorumdur fakat kendimden bile saklıyorumdur. Ben sözü fazla uzatmayayım.

Sizleri her zaman sevdim ve ömür boyu seveceğime emin olabilir siniz. Kalbime öyle bir kazındınız ki her gün aklımda ve yaşamımda yer ettiniz. Sizleri seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder