28 Kasım 2014 Cuma

Geçmişe Özlem

Zordur insan olmak özellikle 20'li yaşlardan itibaren adım adım anlaşılmaya başlanan bir durumdur bu. Eski günleri özlersiniz eski filmleri eski arabaları evleri hatta yediğimiz yiyecekler içtiğimiz içecekler. Eski tadı bulamadığımız zaman özlemimiz daha çok artar. Arkadaşlarımızı özleriz ve bunun gibi sayısız şey vardır özlediğimiz. Eğer sizde böyle düşünüyorsanız maalesef sizde duygusalsınız. Güzeldir duygusal olmak fakat acı verir kimi belki çoğu zaman. Keşke diyorum 1950'li yıllarda  doğup 60'lı ve 70'li yıllarda genç olsaydım. Yukarıda saydığım çoğu şeyin en güzel olduğu zamanlardı belkide. Fatih'te kadınlar pazarı denilen bir yer vardır. Burada gıda üzerine çok şey bulunur son derece meşhurdur. İşte bu yerden aşağıya Balat'a doğru inmeye başladığımızda bu eski evler bakkallar hatta yemek kokusu sanki karşımızdaymış gibidir. Ne varsa eskilerde vardır deyimi hoştur ve doğrudur kanımca. Öyle Bir Geçer Zaman ki de Balat'a yakın bir yerde çevrilmiştir çünkü eskidir her şey doğaldır. Özlüyorum özlediğim için ufakta olsa yazmak istedim. Tamam bu kadarcık yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder