10 Temmuz 2015 Cuma

Sahaf Haziran

Yeni tanıştım bu pırıl pırıl insanlarla. Sahaf Haziran'ı keşfetmem internet üzerinden geniş kitlelere ulaşan Nadir Kitap adlı bir sayfa sayesinde oldu. Bu sayfa İstanbul'da ikamet eden sahafları bulmada çok yardımcı bir sayfa. Sahaf Haziran bir dönem çok fazla meraklandığım ve araştırma içerisinde bulunduğum antik Mısır dönemi ile ilgili kitap aratırken karşıma çıkmış ve kitap listelerine baktığımda dikkatimi çeken kitapları görmüştüm. İşin en önemli kısmı ise bu kitapların diğer sahaflardan çok daha uygun bir fiyatlandırma içinde olduğuydu. Neyse efendim, Sahaf Haziran'ı kolay bir şekilde buldum zira bu şirin yer Beşiktaş bölgesinde bir yer. Net adresini yazımın en altında belirteceğim zaten. Önce evde güzel bir liste yaptım ve listemle Haziran'ın kapısını çaldım:) İçeride Haziran'ın 2 kişisinden biri vardı:) evet Sahaf Haziran 2 kişiden oluşan bir yer ve bu yer adımımı attığımda beni fazlasıyla şaşırttı. Neden şaşırdım? sanki kendi odamda gibiydim evet evet adeta kendi odamdaydım ve bu çok hoşuma gitti. Son derece sıcak bir ilgi ve ikram ettikleri çay ile kitaplara bakmaya başladım ve işte burası tam olması gerektiği gibi tam istediğim gibi dizayn edilmiş. Antika eşyalar ve hatta likörler gördüm. Varlık yayınlarının çeşitliliği çok hoşuma gitti. Belli bir süre sonra Haziran'ın diğer kişisi geldi:) Haziran'ı gencecik bir çiftimiz işletiyor ve öyle sıcak öyle içtenler ki anlatamam. Bol bol muhabbet sonrası istediğim kitapları aldım fakat ne göreyim. Zaten uygun fiyatlandırması olan kitaplarda bir indirim daha yaptılar ve bu durum diğer ziyaretlerimde de
devam etti. Kısaca yıllardır gördüğüm sahaflar arasında en beğendiğim yer oldu. Aslında klasik bir sahaf demek istemiyorum çünkü çok farklı çok özel bir yer Haziran.

Sahaf Haziran: Cühannüma Mh. No:/B Beşiktaş, Yıldız Cd. No:22, 34022 Beşiktaş/İstanbul
0530 011 6395. Çalışma saatleri 11.00-20.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder