18 Eylül 2012 Salı

Parla Şenol

7 mayıs 1956 doğumlu ve daha ufacık haliyle Yeşilçam'da rol almaya başlamış dev bir oyuncu. Henüz 5 yaşındayken 1961 yapımı Benim Küçük Meleğim adlı filmde Fatoş rolüyle sinema sanatına Yeşilçam'da adım atan Parla Şenol kısa sürede sanki yaş olarak büyükte ufak kalmış gibi yaşından beklenmeyecek büyük oyunculuklar sergiler. Parla Şenol'un yer aldığı filmleri izleyenler o zamanların küçük yıldızının bu büyük performansından mutlaka etkileneceklerdir. Ben Parla Şenol'un mimiklerine, yüzünün derinliğine bayılıyorum. Bir insan bu kadar mı başarılı rol keser ve insanı derin bir etkilenim de bırakır. Bu yazıyı yazmadan önce Avare Yavru ve Filinta Kovboy filmini izliyordum ve artık yeter diyerek Parla Şenol'un, bu büyük oyuncunun kendi bloğumda bir başlıkta sunulmasının gereklilik olduğuna karar verdim. Filmlerinde özellikle insanlara olan sevgisini çok güzel hissettiren Parla Şenol'un bu performansını izlerken eminim birçok insan keşke çocuğum böyle olsa diyordur. Ben şahsen diyorum:) buradan Parla Şenol'un sinema kariyeri hakkında ve kendisi için yapılmış yorumları okuyabilir siniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder