25 Kasım 2013 Pazartesi

Fedakarlık

Fedakarlık iyidir iyi olmasına da zaman geçtikçe insandan çok şey alır götürür. İlk zamanlar mutlu olursun hoşuna gider ve bir beklentin olmaz fakat zamanın akıp geçmeye başlaması düşüncelere girmene neden olur ki işte bu andan itibaren geriye dönüp analiz yapma şansına sahip olursun. Beklediğin saygıyı göremediğini ve aslında yaptığın tüm güzelliklerin tek bir kalemde çizilebileceğini o zaman anlarsın. Hayat bu ya işte, acıması yok derken büyüklerimiz ne kadar haklılarmış. Daha geçenlerde yakından tanıdığım bir insanı toprağa verirken hayatın süratle aktığını ve önemli olanın başkalarının güzel sözlerle seni anmasının olduğunu anladım. Tabii o başkaları kötü insanlar bile olsa bu mutluluk vericidir, tabii yine kısa sürede unutulursun.

Allah bir Dünya yaratmış ya hani, O dünyayı güzel yaratamamış, neden dersen, yarattığı insanlar son derece kötü insanlar olmuş yani başarısız olmuş. Benim ütopyamda böyle bir Dünya yok. Herkesin mutlu olduğu hastalığın olmadığı ve kötülüğün gezmediği güzel bir ütopyam var. Allah'ın Dünyası böyle değil. Bu Dünya'da yaptığın tüm fedakarlıkları tek kalemde silip sana hayatı zindan edenler çıkıyor karşına. Fakat bu bir imtihan değilmi? Doğru ya, ben bunu unutmuştum. Uzun yıllar boyu süren bir imtihan ve sonu meçhul ve kapkaranlık. Bu benim Ütopyam değil işte.Belki maddi olarak silkelenirimde hayalime azda olsa kavuşmanın da hayalini kuruyorum. Aslında seviyorum istiyorum fakat bu kahpe Dünya ve eşrafı yüzünden olmuyor olmuyor olmuyor. İçten içe acı çekiyorum fakat tutunuyorum. Kaçıyorum insanlardan.

Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki fakat nereden başlasam bilemiyorum. Nereden başlayacağımı bilememek bile durumumu özetlemiyormu? Ahh hayat ah, acımasızlığın çok pis koyuyor be. Ölümün var, Kazaların var, insanı bıktırıyorsun. Sana çalım atacağım günlerde gelecek elbette. İşte o zaman seninle dalga geçeceğim ve gülümseyeceğim. Yine de karşıma çıkardığın güzellikler var, ya onlar olmasa?. Nereden başladım nereye geldim fakat onurlu insanlar acı çekiyor ve içindekileri dökmek zorunda kalıyorlar. İşte böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder